Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 88 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh na rozšíření obchodních činností firmy AC s. r. o.
Dokoupilová, Dagmar ; Saňáková, Dana (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
V uvedené diplomové práci předkládám návrhy, které se vztahují k rozšíření a zefektivnění obchodních činností firmy, úpravy a rozšíření skladovacích prostor, k rozšíření a zajištění větší účinnosti komunikačních činností, rozšíření prodeje vlastní značky, zefektivnění prodejních tras dealerů, atp. Tyto návrhy by měly vést k rozšíření a stabilizaci firmy v současných konkurenčních podmínkách spojených s existující hospodářskou krizí.
Možnosti rozvoje malé obchodní firmy
Berková, Hana ; Adam, Karel (oponent) ; Meluzín, Václav (vedoucí práce)
Diplomová práce „Možnosti rozvoje malé obchodní firmy“ analyzuje problémy, které souvisejí s možnostmi rozvoje společnosti s ručením omezeným. Obsahuje návrh strategie firmy, která povede stávající firmu k prosperitě a zvětší tržní podíl.
Product placement ve vybraných korejských televizních seriálech
Mrázková, Thuy Anh ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Tato práce se zabývá product placementem ve vybraných jihokorejských televizních seriálech. Nejprve představuje product placement jako marketingový nástroj a uvádí jeho definici. Následně popisuje historický vývoj product placementu jak v zahraničí, tak i v Jižní Koreji. Práce se také zabývá existujícími formami a způsoby umístění produktu v audiovizuálních dílech. Dále jsou k lepšímu pochopení tamního vysílání představeny zákony a regulace týkající se product placementu a reklamy v televizním vysílání platné v Jižní Koreji. Teoretická část také představuje jihokorejskou kulturní vlnu známou jako hallyu a její historický vývoj. Korejské televizní seriály, jako významná součást hallyu, jsou charakterizovány s několika vlastnostmi, které je odlišují od západních seriálů. Praktická část představuje výsledky kvantitativní obsahové analýzy tří k-dramat (The King: Eternal Monarch, Mr. Sunshine a Tomorrow) vysílaných různými televizními stanicemi. Cílem analýzy je zjistit, jakým způsobem a v jakém množství je product placement používán v k-dramatech různých žánrů (romantický, historický a akční). Výsledky prokázaly, že romantické drama obsahuje nejvíce product placementu. Nejčastěji je v k-dramatech používáno aktivní a vizuální zapojení produktu do děje.
Determining the brand awareness of product placement in video games
Král, Marek
Tato bakalářská práce se zaměřuje na vymezení povědomého vnímání reklamy skrz product placement ve videohrách. Teoretická část obsahuje informace o marketingu, product placementu a videohrách. Praktická část se zaměřuje na analýzu provedeného marketingového výzkumu ohledně product placementu ve videohrách. V závěru jsou uvedeny faaktory, které se nejvyšší mírou podílý na hladině povědomí o značkách.
Product placement v české televizní tvorbě mezi lety 2019-2021
Drdáková, Veronika ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Doležal, Aleš (oponent)
Práce se zabývá marketingovou technikou product placement a její exekucí v české televizní produkci mezi lety 2019-2021. Věnuje se definici a vývoji označení product placement a popisuje jeho historický vývoj v Česku i zahraničí. Práce představuje jednotlivé typologie a zmiňuje klíčové trendy, které se k používání techniky umisťování produktu vztahují. Zmiňuje kladné a záporné stránky používání product placementu z pohledu inzerentů a tvůrců audiovizuálních děl. Teoretická část se dotýká problematických etických aspektů techniky PP a vnímání publika. Práce vymezuje legislativní úpravu. Výzkumná část se na základě použití obsahové kvantitativní analýzy věnuje datům z vybraných tuzemských pořadů a seriálů ČT1, TV Nova a TV Prima. Analýza se soustředí na rozčlenění ukázek mezi jednotlivé typy, druh záběru, míru relevance a rozpoznatelnosti a zapojené kategorie značek. Věnuje se potenciálním rozdílům mezi seriály a ostatními pořady, specifikům jednotlivých televizních stanic, děl nebo případným rozdílům mezi stanicemi. Na základě analýzy bylo zjištěno, že v tuzemské TV tvorbě převažují aktivní vizuální product placementy s dominantním záběrem z oblasti služeb a jídla.
Cestovatelská publicistika v éře nových médií a multimediálních platforem
Strasmajer, Matěj ; Géla, František (vedoucí práce) ; Jirků, Jan (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá tvorbou obsahu obecně a konkrétně formou obsahu cestovatelského. Zabývá se šířením tohoto obsahu skrze sociální média a charakteristiku hlavních sociálních médií, zejména platformě Youtube. Zabývá se vlogem a jeho tvůrci, v praktické části kvalitativního a kvantitativního výzkumu zkoumá vlog ze dvou úhlů směrů. Věnuje se influencerům na sociálních sítích a jejích rozdílu a společném s tvůrci obsahu. V první praktické části zkoumá vlog na příkladu Caseyho Neistata a jeho kanálu. V druhé zkoumá vlog skrze tvůrce cestovatelského obsahu, kteří působili v čínském městě Wuhan při vypuknutí epidemie Covid.
Analýza product placementu ve filmu - James Bond
Bartalová, Jana ; Kruml, Milan (vedoucí práce) ; Jirák, Jan (oponent)
Cílem této diplomové práce s názvem "Analýza product placementu ve filmu: James Bond" je především kvantitativní a kvalitativní obsahovou analýzou pěti filmů, konkrétně těch, kterých je součástí jako agent 007 Daniel Craig. Vzhledem k jeho oznámení o konci, v této nejdelší a nejúspěšnější filmové sérii v historii, jsem se rozhodla provést souhrnnou analýzu product placementu, jelikož ten je pro tento film velmi zásadním a jedním z nejvýraznějších, pokud se řekne product placement ve filmové tvorbě. Jedná se tedy konkrétně o analýzu filmů Casino Royale, Quantum of Solace, Skyfall, Spectre a Není čas zemřít. První část je věnována product placementu jako takovému, jeho definici, historii, typům, výhodám a nevýhodám či regulaci. Druhá část obsahuje informace o zrození Jamese Bonda, o jeho autorovi Ianu Flemingovi, předchůdcích ve filmové sérii a stylu agenta 007. Třetí část je věnována jednotlivým filmům, obsahuje jména tvůrců a obsazení, obsah filmu, zajímavosti a značky, které se ve filmu objevují. Čtvrtá část je kvantitativní analýzou, která se věnuje zobrazování product placementu v ději filmu, obsahuje informace o tom, která značka či odvětví se objevuje nejčastěji či jaká je celková minutáž, kdy byl k vidění product placement na obrazovce. Pátá část je kvalitativní analýzou, která byla provedena...
The Channel of Influence? YouTube Advertising and the Hipster Phenomenon
Horáková, Zuzana ; Balon, Jan (vedoucí práce) ; Hájek, Martin (oponent)
Výzkum se zaměřuje na téma vlivu inzerce na YouTube na společnost z pohledu subkultury hipsterů. Cílem této práce je prozkoumat postoj hipsterů vůči YouTube díky analýze rozhovorů a také za pomoci teoretického ukotvení základních konceptů jako je subkultura, hipster, životní styl nebo reklama. Důvodem, proč jsem se zaměřila na postoje jedinců hipster je fakt, že fenomén hipster se stává čím dál rozšířenějším. Kromě toho jsou tito jedinci spojováni se skeptickým postojem vůči hlavním trendům. Proto jsem se rozhodla konfrontovat zdánlivě nedůvěřivý pohled hipsterů na YouTube, jakožto zástupce moderního hlavního proudu, se skutečnými postoji hipsterů.
Právní úprava product placementu a jeho využití Českou televizí
Dráb, Martin ; Benda, Josef (vedoucí práce) ; Trampota, Tomáš (oponent)
Předmětem této práce je analýza právní regulace product placementu a jeho využití Českou televizí. Právní úprava vychází ze sekundární práva Evropské unie. Součástí této analýzy je proto i evropské právo. Kromě samotné právní úpravy je předmětem této práce také judikatura a v závěrečné části zamyšlení nad právní úpravou de lege ferenda. V druhé části, která se zabývá Českou televizí a jejím využitím product placementu je v první řadě definována tato forma marketingové komunikace, jsou popsány teoretické náležitosti s ohledem na současný stav poznání a zmíněný jeho pozitivní a negativní vlastnosti. Výzkumná část je založena na komparativní analýze pořadů České televize, ve kterých bylo využito product placementu. Porovnání je provedeno s obdobnou formou zahraničních pořadů. Výsledkem je doporučení a možnosti aplikace prouduct placementu do budoucna a konkretizace zjištěných nedostatků.
Ekonomické a právní aspekty zakázaných typů reklam
Kalinová, Petra
Kalinová P. Ekonomické a právní aspekty zakázaných typů reklam. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Tato bakalářská práce je zaměřena na zakázané typy reklam, charakterizuje re-klamu a popisuje její vývoj. Zvláštní pozornost je věnována problematice product placementu a jeho vnímání veřejností. Práce je rozdělena na dvě části. V rešeršní části je zpracována právní úprava týkající se zkoumané problematiky. Dále jsou rozebrány judikáty nejznámějších případů zakázaných reklam. V aplikační části práce jsou zjišťovány ekonomické aspekty zakázaných typů reklam. Byla prove-dena komparace údajů získaných vlastním výzkumem s předem stanovenými hy-potézami. Na základě dotazníkového šetření a řízených rozhovorů bylo zjištěno, že respondenti vnímají vytvoření a odvysílání kontroverzní reklamy jako promyš-lený marketingový tah ze strany výrobce. Product placement je vnímán pozitivně pouze za předpokladu, že je v audiovizuálním díle zařazen přirozenou a nenásil-nou formou.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 88 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.